Volvo Trucks osvojio jednu od najprestižnijih svetskih nagrada za reklamnu kampanju

04 Dec 2014

Na veoma prestižnom takmičenju u oglašavanju The One Show, kampanja kompanije Volvo Trucks za novi asortiman vozila nije samo osvojila impresivan broj od devet nagrada – već je i film Epska špaga /The Epic Split/ dobio jednu od najviše cenjenih nagrada u oblasti oglašavanja – Best in Show /Najbolji na takmičenju/.

Volvo Trucks reklamna Internet kampanja, koja obuhvata filmove testiranja snimane uživo, deklasirala je ostale učesnike prestižnog festivala The One Show. Na ceremoniji dodele nagrada za oglašavanje, održanoj u Njujorku, kampanja je osvojila devet nagrada zvanih ‘Olovka’ /‘Pencil’/, od toga šest zlatnih. Film Epska špaga /The Epic Split/ osvojio je i prestižnu nagradu Best in Show /Najbolji na takmičenju/ u konkurenciji od 21.000  prijava, prispelih iz celog sveta.

Kampanja sa filmovima uživo snimljenih testiranja obuhvata šest video snimaka koji na spektakularan način prikazuju inovativne karakteristike nove serije Volvo Trucks kamiona. Svi filmovi zajedno, pregledani su više od 100 miliona puta na Internet kanalu YouTube.

FH16_05-1024x768-volvo

“Nagrade koje se dodeljuju na takmičenju The One Show spadaju u najviše počasti u oblasti oglašavanja. Posebno smo polaskani činjenicom da  B2B kampanja i dalje osvaja nagrade za reklamu, na svim takmičenjima za redom”, kaže Per Nilson /Per Nilsson/, direktor Sektora  za odnose sa javnošću u kompaniji Volvo Trucks.

Pored nagrade Best in Show,  kompaniji Volvo Trucks dodeljena je i nagrada Client of the Year /Klijent godine/. Kampanja je osvojila nagrade u kategorijama Interaktivna reklama, Brendirana zabava i Oglašavanje. Najveći broj nagrada dodeljen je filmu The Epic Split, video snimku prikazanom na internetu u kojem Žan-Klod Van Dam izvodi špagu oslonjen na dva nova Volvo FM kamiona koji se kreću u nazad. Kampanja uživo snimljenih testiranja dobila je i nagradu Zlatna olovka (Gold Pencil) za najbolju kampanju za potrošače u kategoriji oglašavanja.

The-Epic-Split-1024x576-zan-klod-volvo

“Naša istraživanja pokazuju da skoro polovina kupaca kamiona koja je pogledala filmove uživo snimljenih testiranja navodi da postoji veća verovatnoća da će sledeći put prilikom kupovine novog kamiona izabrati Volvo. Za nas je to još jedan snažan pokazatelj da je kampanja uspešna”, kaže Per Nilson.

Ceremonija dodele nagrada festivala The One Show održana je u petak, 9. maja u Linkoln Centru u Njujorku. Nešto ranije, 1. maja, kampanja je osvojila osamnaest nagrada na njujoškom festivalu-takmičenju oglašivača, uključujući i nagradu Svetski brend godine /Global Brand of the Year/ i Najbolji na takmičenju /Best in Show/. Nekoliko nedelja pre toga, kompaniji Volvo Trucks dodeljene su tri nagrade Zlatno jaje /Golden Egg/ na gala svečanosti takmičenja Golden Egg, najvećeg švedskog takmičenja oglašivača. Kampanja je takođe osvojila i veoma cenjenu nagradu Crna kocka /Black Cube/, kao i nagradu Klijent godine /Client of the Year/ na festival ADC, još jednom prestižnom svetskom takmičenju oglašivača.