Volvo Ocean Race isplovljava u oktobru

08 Dec 2014

Volvo Ocean Race 2014-15 izdanje ima sedam timova-učesnika, jedan brod sa potpuno novim dizajnom i povećanu pažnju medija, i dalje nastavlja da generiše značajnu poslovnu korist za Volvo kompanije.  Dvanaesto po redu izdanje Volvo Ocean Race trke startuje u oktobru. Sedam brodova kreću iz Alikantea u Španiji 11. oktobra ove godine, i na svom putu do cilja u Geteborgu, Švedska, juna 2015., obići će 11 luka na pet kontinenata. Da bi stigli do cilja, trkaće se 38.739 nautičkih milja oko sveta u ovom ultimativnom izazovu.

Ključne Volvo vrednosti, kao što su bezbednost, kvalitet i zaštita okoline su prirodni deo Volvo Ocean Race. Kroz zajedničko vlasništvo nad trkom, i Volvo Cars i Volvo Group imaju efikasnu platformu za razvoj brenda, unapređenje odnosa sa kupcima i stvaranje jačeg globalnog identiteta.

“U Volvo Cars, sve što radimo počinje sa ljudima, od naše posvećenosti bezbednosti do inovacija. Uz trku Volvo Ocean Race imamo sjajnu priliku da se povežemo i gradimo odnos sa ljudima širom planete. Trka sama po sebi predstavlja i jedinstven ljudski napor koji zahteva strast, fokus, posvećenost, timski rad – iste emocije i osobine koje se ogledaju u dizajnu naših vozila,” kaže Hakan Samuelson, predsednik i izvršni direktor Volvo Car Group.

“Volvo Ocean Race pruža sjajnu priliku za povezivanje sa širom publikom i za  predstavljanje uloge Volvo Group-e u današnjem društvu, kao i snažne želje za razvijanjem održivih transportnih rešenja sutrašnjice,” izjavio je Olof Person, predsednik i izvršni direktor Volvo Group.

1669713_10152784580332437_8089974456818684478_o-1024x682-volvo-ocean-race

Novi brodovi

Novitet na ovom izdanju trke je jedinstveno dizajnirana Volvo Ocean 65 takmičarska jahta. Svaki od sedam brodova je konstruisan po jedinstvenom, strogo kontrolisanom setu nacrta. Kao rezultat toga, naglasak je na veštini, strategiji i timskom radu posade.

Novi Volvo Ocean 65 sadrži u sebi niz inovacija, koje u kombinaciji čine brod ne samo bržim na vodi, nego i sposobnim da izdrže najzahtevnije uslove na planeti. Bezbednost  na ovim jahtama je prioritet, na isti način na koji je to bila za Volvo kompanije još od prvog proizvedenog vozila 1927. Godine.

Poslovna prilika

Paviljon koji se nalazi u trkačkom kampu u svakoj luci, zajednički za sve Volvo kompanije, pruža široj publici i korporativnim gostima uvid u brend i paletu proizvoda. Tehnologije i sigurnosna svojsta – kako za putnička tako i za komercijalna vozila – biće prikazana na ovoj putujućoj izložbi. Među glavnim atrakcijama tokom 2014-15 trke su potpuno novi Volvo XC90 premium SUV i već priznati Volvo FH kamion sa legendarnim dinamičkim upravljanjem, koji su izloženi u paviljonu.

Volvo Ocean Race je snažan alat za građenje, unapređenje i stimulisanje poslovnih odnosa. Od postojećih i budućih kupaca, preko dilera, do prodajnih partnera i medija, svaka stanka trke pruža jedinstvenu postavku za interakciju sa različitom grupom partnera. Šira publika se pokriva specifičnim takmičarskim marketing kampanjama, medijima i digitalnim komunikacijama.

Volvo Ocean Race serije

Volvo Cars i Volvo Group trku takođe integrišu i kroz poslovne aktivnosti kao što su specijalne serije vozila. Petu generaciju Volvo Ocean Race edicije putničkih automobila čine Volvo V40, V40 Cross Country, V60 i XC60. Volvo Trucks je predstavio Volvo FH13 i Volvo FH16 kao specijalne serije inspirisane trkom.

Globalna pokrivenost

Volvo Ocean Race ima ogromnu medijsku pokrivenost širom sveta. Dok se vrhunski profesionalci takmiče između sebe na tehnološki vrhunskim brodovima i bore sa miljama okena koji ne oprašta, milioni ljubitelja širom sveta prate ovu avanturu. Putem kamera na brodovima i sofisticiranim telekomunikacijama, svaki detalj može da se prenosi na televiziji, kompjuteru i mobilnim aparatima. Takođe, na stotine hiljada ljudi posećuje trkački kamp u svakoj luci domaćinu da bi pratili trku uživo, saznali nešto o Volvo brendu i uživali u zabavnim programima.

Tokom 2011-12 izdanja, 1.55 milijardi ljudi je pratilo trku na televiziji, a trkačke kampove je posetilo 2.9 milona ljudi. Još nekoliko miliona njih je trku pratilo putem digitalnih medija ili preko neki drugih globalnih medija.