Trka Mille Miglia 2018.g. je uspeh za brend Alfa Romeo

Prva pobeda brenda Alfa Romeo na trci Mille Miglia dogodila se 1928. godine, a izdanje iz 2018. bilo je rekordno, uz 450 takmičarskih timova i tri automobila brenda Alfa Romeo koji su zauzeli prva tri mesta: potvrda neraskidive veze sa „najlepšom trkom na svetu“. Tako je Alfa Romeo bio zvezda događaja i glavni junak u postizanju ove značajne prekretnice, u ulozi sponzora automobilske industrije i ulozi osvajača glavnih nagrada na Aveniji Venecija (Viale Venezia) u Breši: trku Mille Miglia za 2018. godine osvojio je model Alfa Romeo  6C 1500 GS Testa Fissa  sa timom Tonkonogi-Rufini (Tonconogy-Ruffini).

Na drugom mestu, sa samo osam poena manje od pobednika, našao se impresivan model 6C 1500 Super Sport iz 1928. godine čiju je karoseriju izradila kompanija Stabilimenti Farina i koji je deo kolekcije FCA zbirke nasleđa (FCA Heritage), obično postavljene u Alfa Romeo muzeju. Ovaj automobil je imao trkački broj 30, koji je poneo i njegov rođak prilikom prve pobede za brend Alfa Romeo na trci Mille Miglia sa timom čiji članovi su bili Đuzepe Kampari (Giuseppe Campari) i Đulio Ramponi (Giulio Ramponi) 1928. godine. Vozač tokom događaja bio je Đovani Moćeri (Giovanni Moceri), u timu sa navigatorom Danijelom Bonetijem (Daniele Bonetti). Đovani Moćeri trenutni je nosilac titule sportskog šampiona Grandi Eventi ACI, i uz njegovo ime već stoje upisane pobede na najvećim tradicionalnim takmičenjima klasičnih automobila, od trke Mille Miglia do trka Targa Florio i Coppa d‘Oro delle Dolomiti.

Na trećem mestu našao se model Alfa Romeo 6C 1750 SS Zagato kojim je upravljao tim Vesko-Gerini (Vesco-Guerini).

Automobili Alfa Romeo koji su učestvovali u trci pod okriljem FCA game nasleđa osvojili su veoma zavidna mesta i svi su završili 36. istorijsko podsećanje na trku Mille Miglia tako što su prešli tradicionalnu rutu Breša-Rim-Breša. Time je ovo izdanje za 2018. godinu zasigurno zaslužilo svoje mesto u istoriji brenda Alfa Romeo, a upravo pokrenuti projekat „Alfa Romeo: Mille Miglia na 90 lokacija“ ima za cilj da utvrdi najvažnije etape u istoriji brenda na trci Mille Miglia.