TOYOTA MOTOR EUROPE POVEĆALA UKUPNO TRŽIŠNO UČEŠĆE U PRVOM TROMESEČJU 2019.

17 Apr 2019

Prodajom 279.000 vozila u prva tri meseca Toyota je, godinu dana pre planiranog roka, povećala učešće hibridnih električnih vozila na preko 50 odsto. Sa 19 različitih modela u ponudi i tri glavna nova modela čija prodaja u Evropi počinje u prvom tromesečju, hibridno-električna vozila [HEV] su od januara do marta 2019. godine donela jake performanse kompaniji Toyota Motor Europe (TME).

Uprkos slabijem evropskom tržištu i uvođenju u ponudu tri nova modela, prodaja Toyota i Lexus vozila je u prvom tromesečju ostala stabilna zahvaljujući snažnoj potražnji za našim hibridnim modelima”, izjavio je izvršni potpredsednik TME, Matt Harrison.

Kupci su veoma dobro reagovali na novu Corollu Hatchback i Touring Sports. Oba modela pokrenula su Toyotinu dual-hibridnu strategiju, s dva hibridno-električna pogona: 1.8 l – 122 KS i 2.0 l – 180 KS, što predstavlja kombinovanu hibridnu mešavinu od 95%.

Corolla limuzina (Sedan), omiljena u istočnoj Evropi, Turskoj i Izraelu, sada je – po prvi put – dostupna i s hibridnim električnim pogonom koji predstavlja 60 odsto prodaje novih modela. Potražnja je bila snažna i za novom generacijom modela RAV4, kao i za novim premijum crossoverom Lexus UX, koji je upravo počeo s prodajom, s hibridno-električnim udelom u prodaji od 89%, odnosno 87%.

Drugi modeli, kao što su Toyota C-HR Hybrid i Yaris Hybrid – koji su postigli rekordnu prodaju – takođe su podržali snažne performanse hibridno–električnih vozila.