Subaru postavio prodajne rekorde u SAD, Kanadi i Kini za fiskalnu 2014. godinu

04 Dec 2014

Tokio, April 2014. – “Fudži teška industrija” (FHI), proizvođač automobila Subaru, objavio je nedavno da je na tržištima Sjedinjenih Američkih Država, Kanade i Kine postignuta rekordna prodaja u fiskalnoj 2014. godini, odnosno, u periodu od aprila 2013. do marta 2014. godine.

Naročito su bili uspešni u SAD gde je prodaja u fiskalnoj 2014. godini porasla za 27,6% sa prodajom od 444.544 vozila, što predstavlja šest uzasopnih godina u kojima beleže rast, a pet godina u kojima je porast prodaje rekordan u odnosu na prethodnu godinu. Dva najpopularnija Subaruova SUV modela, “autbek” i “forester” zabeležila su prodaju preko 100.000 jedinica. Subaru “autbek” je prodat u 118.874 primerka što iznosi povećanje od 0,2%, ali je zato “forester” – čuveni “šumar” – od lansiranja novog modela četvrte generacije u martu 2013. do danas prodat u 137.838 komada što predstavlja povećanje u odnosu na prethodnu fiskalnu godinu od 71%.

Svoj doprinos uspešnim prodajnim rezultatima Subarua dao je i model “XV” (u SAD “krostrek”) koji je lansiran u septembru 2012. godine, a u proteklom uporednom periodu prodat je u 59.906 primeraka što predstavlja povećanje od čak 230,9%. Tako je Subaru, postavljavši rekorde prodaje svakog od proteklih 12 meseci, u mesecu martu ove godine postigao istorijski rekord prodaje u jednom mesecu, sa prodajom od 44.479 automobila.

Subaru-Forester-942344_503931366352760_380525017_n

U Kanadi, Subaru je prodao 38.126 jedinica uz povećanje od 22%, što predstavlja reordnu prodaju u drugoj fiskalnoj godini za redom. Popularni “forester” doprineo je rekordnim brojkama prodajom od 12.279 komada (+65,7%) dok je “XV” (“krostrek”) pronašao 6.217 kupaca što predstavlja povećanje prodaje od 91,2%.

Na Kineskom tržištu Subaru je prodao 60.005 vozila uz povećanje od 38,1% u odnosu na 58.075 jedinica koliko je prodato u prošlom, rekordnom obračunskom periodu, 2011. godine. Novi “forester” koji je tamo lansiran 2012. godine prodat je u 34.971 komad što je povećanje od 52%, dok je Subaru “XV” ostvario povećanje prodaje od 39,5% prodajom 13.836 jedinica.