Servisne kartice – novi premijum Mercedes-Benz proizvod

21 Nov 2014

Servisne kartice predstavljaju idealan dodatak servisnih usluga po veoma atraktivnim, fiksnim cenama. Prema izboru i prema potrbama klijenata.

Servisne kartice predstavljaju kupovinu dodatnih servisnih usluga, povrh onih uključenih u Forte 5, u momentu kupovine vozila. Pružaju širok opseg usluga klijentima nakon što je vozilo prodato, u kombinaciji sa ostalim uslugama koje postprodaja može da ponudi: garancija vozila, Servis 24h, garancija mobilnosti (pomoć na putu, zamensko vozilo, hotel itd.). Servisne kartice nude Vam najviši nivo usluge, veću vrednost polovnog vozila zbog redovnog održavanja u ovlašćenim Mercedes-Benz servisima i personalizovanu karticu vezanu za vozilo.

Ponuda Mercedes-Benz personalizovanih servisnih kartica:

Forte 5* standardna servisna usluga podrazumeva besplatno preventivno održavanje (redovno servisiranje) putničkih vozila, u trajanju od pet godina ili do pređenih 100.000 km – u zavisnosti šta pre istekne. Uključuje detaljnu proveru vozila, zamenu svih ulja, filtera i zamenu svećica (za vozila sa benzinskim motorom).

* Osim za modele A-Klase i CLA-Klase.

mercedes-servisne-kartice

Silver kartica omogućava garanciju na celokupno vozilo uz preventivno održavanje (redovno servisiranje) u skladu sa preporukama proizvođača. Sve popravke navedene u garancijskom priručniku biće izvedene i nakon isteka fabričke garancije.

Gold kartica pored pregleda i zamena tečnosti uključuje i zamenu određenih delova koji se habaju prilikom normalne eksploatacije vozila.

Platinum kartica je ultimativna kartica za bezbrižno uživanje u performansama Vašeg vozila. Neočekivani troškovi ne mogu se pojaviti, s obzirom da pokriva i popravke koje ne obuhvata ni garancija ni preporuka proizvođača.

Servisne kartice podrazumevaju ugovor na 60 meseci ili najviše 200.000 km – u zavisnosti šta pre istekne.