Renault Trucks Predstavlja Novi Renault Master

04 Dec 2014

Novi Renault Master će biti predstavljen na narednom Sajmu komercijalnih vozila (CVS) u Birmingemu. Novi Renault Master biće dostupan u verzijama od 2,8 do 4,5 tone, karakterišu ga savremen dizajn, nove snage motora, tehnologija dvostrukog turbokompresora, ESC kao standardna oprema i ekološki režim rada /Eco-Mode/ radi podsticanja ekonomične potrošnje goriva.

Renault Trucks će predstaviti novi Renault Master na Sajmu komercijalnih vozila koji se održava u Birmingemu od 29. aprila do 1. maja 2014. godine. Model će biti dostupan u verzijama od 2,8 do 4,5 tone i to kao furgon, vozilo sa jednostavnom šasijom i produženom kabinom, kombi, autobus i vozilo sa utovarnom platformom. U ponudi će se, takođe, naći konfiguracije sa prednjim ili zadnjim pogonom, sa jednostrukim ili duplim točkovima, sa ručnim ili automatskim menjačem. Novi Renault Master je savršeno rešenje za klijente koji posluju u gradskim zonama.

Novi Renault Master ima tehnologiju dvostrukog turbokompresora (na motorima od 135 i 165 KS). Ova tehnologija omogućava da turbokompresor niskog pritiska i turbokompresor visokog pritiska rade naizmenično ili istovremeno, čime se dobija maksimalan pritisak prehranjivanja motora tokom svih faza njegovog rada. Vozačima ove novine omogućavaju udobniju vožnju, bolje performanse i, istovremeno, manju potrošnju, pa tako i manju emisiju ugljen dioksida.

renault-trucks-02-master

Kupci koji izaberu novi Renault Master moći će da uštede gorivo i uz pomoć sistema za ekološki režim rada /Eco-Mode/. Ovaj sistem se, kao deo standardne opreme, ugrađuje na verzije sa motorima od 135 KS i 165 KS. Vozač može da optimizuje potrošnju goriva jednostavnim pritiskom na dugme koje se nalazi na instrument tabli. Sistem Stop & Start ugrađuje se kao deo standardne opreme u verzije sa motorima od 135 i 165 KS novog Renault Master-a. Pomenuti sistem automatski stavlja motor u stanje mirovanja dok vozilo stoji na semaforu. Motor ponovo počinje da radi jednostavnim pritiskom na kvačilo ili ubacivanjem u prvu brzinu. U kombinaciji sa tehnologijom dvostrukog turbokompresora, ovi sistemi omogućavaju uštedu goriva i do 10%.