Opel Meriva po neverovatnoj ceni od 11.990 evra – samo za srpsko tržiše

01 Dec 2014

Kada je 2003. predstavio prvu generaciju Merive, Opel je stvorio novi tržišni segment malih, cenovno pristupačnih monovolumena. Druga generacija Merive na spava na lovorikama, već čini hrabar iskorak. Dizajnirana i razvijena u Rüsselsheimu, ona prenosi Opelovu novu dizajnersku filozofiju na dinamičan, elegantan i istovremeno malen jednovolumen.

Šta više, Meriva podiže pristupačnu fleksibilnost na sasvim novi nivo funkcionalnosti, ergonomije i privlačnosti. Spolja su tu, kao prvo, vrata FlexDoors – inovativan sistem zadnjih vrata koja olakšavaju pristup kabini, što je vrlo važno za automobil Merivinog tipa kod kog se zadnja sedišta koriste redovno. Ovo je takođe prvi put da se automobil sa takvim vratima masovno proizvodi. Tu je i opcionalni integrisani zadnji nosač za bicikle FlexFix. U kabini se nalazi poboljšan sistem zadnjih sedišta FlexSpace; ima više prostora za stvari u kabini zahvaljujući FlexRailu – revolucionarnom konceptu prilagodljivog prostora za odlaganje na središnjoj konzoli, prednja sedišta nude najviše mogućnosti za podešavanje u segmentu, a ne zaboravimo ni opcionalna ergonomska prednja sedišta.

Opel-Meriva-264565-medium

Specijalno za srpsko tržište Opel je pripremio neverovatnu ponudu:

Meriva 5-vrata Enjoy 1.4 Benzin (74 kW / 100 KS)MT5 za samo 11.990evra sa bogatom opremom: prednji, bočni i zavesasti vazdušni jastuci, električna parking kočnica, električno podešavanje visine sedišta na strani vozača, prednji električni podizači stakala, elektro podesivi retrovizori sa grejačima, daljinsko zaključavanje vrata, servo upravljač, vozačevo sedište podesivo po visini, podsetnik za sigurnosni pojas, ESP, ABS, klima uređaj, radio CD300 sa trostrukim info display-om utičnica 12V na konzoli u podu, lampice za čitanje napred i pozadi.

Meriva 5-vrata Active 1.4 Benzin (74 kW / 100 KS)MT5 za samo 12.500evra

sa bogatom opremom: automatski klima uređaj, alu naplaci 16″, elektropodizači prozora napred i pozadi, tempomat, svetla za maglu – prednja, zatamljena zadnja stakla, kožni volan sa radio kontrolama, putni računar, prednji, bočni i zavesasti vazdušni jastuci, električna parking kočnica, električno podešavanje visine sedišta na strani vozača, elektro podesivi retrovizori sa grejačima, daljinsko zaključavanje vrata, servo upravljač, vozačevo sedište podesivo po visini, podsetnik za sigurnosni pojas, ESP, ABS, radio CD300 sa trostrukim info display-om, utičnica 12V na konzoli u podu, lampice za čitanje napred i pozadi,auto alarm, rezervni točak, paket: Sight and Light, naslon za ruke-napred.

„Želja nam je bila da srpskom tržištu ponudimo prvoklasan nemački automobil, po ceni koja je pristupačna i u količini koja je neograničena. Nismo želeli da dođemo u situaciju da kupci doću u salone i da ne mogu da poruče željeni auto, jer nemamo dovoljne količine automobila zaporučivanje. Siguran sam da će svi koji se odluče za Merivu, moći da za sebe izaberu pravi auto kojim će cela porodica biti zadovoljna“, istakao je Dragan Nenadović, direktor Opela.

Opel-Meriva-264564-medium

OpelMeriva – dobitnik mnogih prestižnih nagrada

Meriva je osvojilanagraduZlatniVolan 2010 (GoldenSteeringWheel 2010) , AutoBild iz Nemačke je dodelio Merivi nagradu za dizajn. Alians je dodelio nagradu Plus X  za tehnološki napredak, a Autoweek iz Holandije je nagradio Merivu u polju inovacija. Takođe u ADAC-ovoj (Nemački Auto Klub) statistici kvarova Opel Meriva je postigla izvanredne rezultate.  Šampion fleksibilnosti postiže najbolje ocene svake godine i potvrđeno je da ima “znatno manje kvarova od proseka”. Udruženje nezavisnih stručnjaka ortopeda i fizioterapeuta „Akcija za zdrava leđa“ AGR (Aktion Gesunder Rücken) je dodelilo Merivinoj opremi – standardnim vratima FlexDoors i sistemu sedišta FlexSpace kao i opcionalnim prilagodljivim prednjim sedištima i nosaču bicikla FlexFix – svoj certifikat kvaliteta. Meriva je prvi automobil koji ima toliko stavki sa preporukom lekara.

Opel Meriva dobila je Euro NCAP priznanje od pet zvezdica za njene izvanredne bezbednosne karakteristike. Euro NCAP test je potvrdio da Merivina inovativna rešenja zadnjih vrata sa šarkama omogućavaju najviši nivo bezbednosti u svim slučajevima opreterećenih sudara. FlexDoors se automatski zaključavaju onoga trenutka kada vozilo dostigne brzinu od 4km/h. Posle sudara, mehanizam otključava vrata kako bi omogućio da putnici mogu da napuste vozilo. Opelovi inženjeri su posebno vodili računa za bezbednost dece. Najviše ocene u ovoj kategoriji su rezultat Opelovih sedišta za bezbednost dece koji su postali standard, sa njihovim zadnjim spoljašnjim ISOFIKS (Isofix) držačima i učvršćenim kopčama na dodatnim kaišima sa gornje strane sedišta. Prednji vazdušni jastuk naravno može biti deaktiviran kako bi se sedište za bezbednost dece moglo ugraditi na prednjem sedištu. Meriva je takođe dobila izvanredne ocene u zaštiti pešaka. Iako je hauba čvrsta, ona je u isto vreme i dovoljno savitljiva na određenim delovima njene površine kako bi se smanjila ozbiljnost povrede glave u tipičnoj nezgodi koja uključuje pešake. Inovativni sistem prednjih branika pomaže u zaštiti od povreda nogu i kolena.

ključne reči: , ,