Ograničena serija varijante Stinger GTS nedavno predstavljena u New Yorku

Svetlo narandžasta boja i delovi od ugljeničnih vlakana ulepšavaju GTS Od svojeg predstavljanja pre dve godine je Kia Stinger brzo postao ljubitelj masa, zbog čega je Kia nedavno na salonu automobila u Njujorku predstavila najpotentniju sportsku limuzinu do sada. Posebna serija Stinger GTS, ograničena na samo 800 primeraka, sa novim dinamičnim pogonom na 4 točka (D-AWD) stiže na puteve i strankama će nuditi još sportskiju vožnju.

Sa sportom inspirisanim stilskim elementima, koji između ostalog uključuju delove od ugljeničnih vlakana i novu atraktivnu boju za privlačenje još više pogleda, ograničena serija GTS namenjena je automobilskim entuzijastima, koji će stajati u redu za vožnju. Popunjavanje praznine – novorazvijeni dinamični D-AWD pogon U vrlo kratkom periodu otkako se Stinger na tržištu afirmisao kao pravi igrač u razredu sportskih limuzina, koji zbog svojih izuzetnih performansi može posramiti nemačke konkurente. Pritom je na novo definisao marku Kia i njenu percepciju kod stranaka. Međutim Albert Bairman, vođa istraživanja i razvoja (do dolaska u Kiju vođa M odeljenja u BMW-u), uz brojne pohvale i nagrade koje je Stinger osvojio, težio je nečemu višem.

Rezultat je nova varijanta Stingerovog pogona na 4 točka, koji su začinili pravim genetskim kodom zadnjeg pogona. Radi se o D-AWD sistemu, koji su razvili kako bi popunio prazninu u ponašanju između Stingera GT sa pogonom na 4 točka (AWD) i zadnjim pogonom (RWD).

Mehanička blokada diferencijala je dodata D-AWD sistemu, koji je namenjen unapređenju trakcije i boljoj distribuciji snage između zadnjih točkova, kada sistem prepoznaje gubitak trakcije. Izbor načina vožnje (Drive Mode Select) povećava dinamiku zadnjeg pogona. Način Comfort šalje 60 posto snage na zadnje točkove za veći osećaj stabilnosti. Način Sport šalje 80 posto snage na zadnje točkove za sportskiju vožnju. Način Drift šalje 100 posto snage na zadnje točkove i održava u istoj brzini bez menjanja u višu brzinu.

Stinger GTS, koji je raspoloživ u varijantama D-AWD ili RWD, zadržao je Stingerovu GT snagu ispod poklopca motora koji je 3,3-litarski V6 twin turbo, snage: 365 KS sa najvećim obrtnim momentom: 510 Nm/min-1 i 8-stepenim automatskim menjačem. Pored svega ovoga GTS pokazuje Stinger i sa brojnim modifikacijama spoljašnjosti i unutrašnjosti daje do znanja da nije obični Stinger i da je skrojen za trkališta ili oštre krivine. Prodaja Stingera GTS kreće ovih dana, ali zasad samo u SAD-u.