Naziv modela se nije promenio, ali sve ostalo jeste – tako bi u najkraćem glasio opis automobila koji je svoju pretpremijeru imao na sajmu automobila u Beogradu, a od sada je počela i zvanična prodaja u Srbiji. Kao potpuno novi član brzo rastućeg segmenta automobila, novi 5008 je stigao sa mnogo novih aduta : poslednja verzija novog PEUGEOT i-Cockpit-a , EMP2 modularna platforma i veliki broj visokotehnoloških dodataka koji će vašu vožnju učiniti sigurnijom i zabavnijom. Iza elegantnih i modernih linija krije se izuzetno praktično vozilo, spremno da odgovori svim zahtevima.

 

Od lansiranja prethodne verzije modela 5008-a, 2009. Godine, došlo je do mnogo promena u ovom segmentu koji je sada u potpunosti prilagođen potrebama današnjih kupaca koji očekuju moderan dizajn, prefinjenu tehnologiju, praktičnost i vrhunske vozne karakteristike. Svoju ofanzivu u SUV segmentu, Peugeot je zaokružio kreiranjem 5008-ice, nakon sjajnih uspeha Peugeot-a 2008 i automobila godine u Evorpi i Srbiji, Peugeot-a 3008.

Enterijer je zaista jedinstven i prepoznatljiv po najnovijem Peugeot i-cockpitu koji čine multifunkcionalni ekran od 8” , head-up displej viosoke rezolucije od 12,3” i kompaktni volan.

Kada je reč o eksterijeru u novi model su integrisani svi SUV kodovi:

  • Vertikalni prednji “grill” sa širokim usisnicima za vazduh
  • Duga i ravna, gotovo horizontalna hauba, dok je vetrobransko staklo pomereno unazad
  • Široke zaštitne lajsne na vratima, štitnici lukova blatobrana i nižih delova branika
  • Unapređeni prilazni i odlazni uglovi
  • Veliki točkovi
  • Aluminijumski krovni nosači
  • 3D trodelna zadnja svetla sa efektom crvenog opala u obliku tri kandže, prepoznatljiva sa 100 metara – vizuelni potpis brenda

Međuosovinsko rastojanje od 2.84 m ga čini najudobnijim u klasi. Sa ukupnom dužinom od 4.64 metra, nova 5008-ica je za 19 cm duža od Peugeota 3008, a 11 cm duža u odnosu na svog prethodnika.

U prilog maksimalnoj modularnosti novog SUV-a govore i :

– tri potpuno nezavisna i preklopiva sedišta u drugom

– dva nezavisna, preklopiva i ukloniva sedišta u trećem redu (koja dolaze kao opcija u dodatnoj

opremi)

–  kapacitet prtljažnika od 780 litara čime je najveći u klasi

Kada su u pitanju i benzinski i dizel motori , sve verzije se nalaze na samom vrhu u odnosu na konkruenciju kada je u pitanju emisija CO2, 115g/km kod benzinskih agregata i 105/gkm kod dizela.

Sa novim SUV modelom, svako putovanje će biti pravo uživanje u luksuzu zahvaljujući FOCAL premijum hi-fi sistemu, masažerima lumbalnog dela, velikom panoramskom krovu i još mnogo premijum opcija koje se nude u okviru dodatne opreme.

U ponudi su benzinski turbo motor od 1.2 kubika sa 130 ks (tri godine za redom nosilac titule “Engine of the year“ u klasi od 1.000-1.400 kubika) , kao i 1.6 sa 165 ks dostupan sa manuelnim i automatskim menjačem. Kada su u pitanju dizel motori : 1.6 hdi sa 120 ks, 2.0 Hdi sa 150 i 180 ks. Verzije od 120 i 180 konjskih snaga su pored manuelnih uparene i sa automatskim menjačem.

Novi Peugeot 5008 u Active paketu opreme koji sadrži : dvozonsku automatsku klimu, aluminijumske felne 17“, multifunkcionalni ekran od 8“, led dnevna svetla, zadnje parking senzore, kožni volan, sistem za upozorenje na nenamerno napuštanje trake (LDW) – sa benzinskim motorom je dostupan za 24.890 eura.