Mitsubishi Motors Corporation je predstavio novi, redizajnirani Outlander krosover. Osveženi model MY16 biće konkurentan na sve zahtevnijem auto-tržištu u okviru D-segmenta, zahvaljujući svom dinamičnom izgledu i dobrim performansama. Prethodnici novog MY16 su Mitsubishi Motors Corporation modeli tri generacije, a prvoj pripada “Crossover” koncept iz 2001, drugoj “Project Global” C/D flexible global arhitecture iz 2005, kao i automobil treće generacije – plug-in električni hibrid Outlander PHEV iz 2012. godine.

1st outlander turbo pix

O uspešnosti Outlandera PHEV  modela, prethodnika novog MY16, govore sledeće ce brojke: nakon tri godine na tržištu (od 2012.), proizvedeno je oko 320,000 vozila od kojih  je 94,796 prodato u Evropi, te je bio najprodavanije plug-in hibridno vozilo na Starom kontinentu. Outlander PHEV predstavlja unapređenje svog prethodnika iz 2005, a neke njegove odlike zapažaju se i kod novog MY 16modela, poput brige za životnu sredinu, naprednih bezbednosnih performansi i naravno kvalitet.

Radi poboljšanja karakteristika automobila, novi MY 16 ima preko sto promena u odnosu na prethodnika u koje se ubrajaju i sledeće: novi “Dynamic Shield” vizuelni identitet vozila, kao i novi delovi, značajno unapređenje NVH i kvaliteta, strukturni noviteti i nova šasija, novi dodaci u okviru bezbednosnih performansi i muzičke opreme, ali i povećana efikasnost pogonskog sklopa.

Outlander je važan model za Mitsubishi Motors Corporation, a brend je posvetio pažnju redizajnu novog MY 16, kako njegovog eksterijera, tako i enterijera. Automobil je dugačak 4,695mm, odnosno za 40mm je duži od prethodnika, u skladu je sa EU standardima, poseduje nove tehnologije, raznovrsnu paletu motora, a odlikuju ga i niža emisija štetnih gasova i ekonomičnija potrošnja.

Outlander MY16 sa 2.0 benzincem ima novu generaciju CVT menjača što doprinosi brzini, revidiranu kalibraciju motora, CVT kontrolni stistem, a emisija štetnih gasova je od 145 g/km do 139g/km. Model sa 2.2l dizel motorom uskladjen je sa E6, pogotovu u vezi sa NOX redukcijom, kojom je ograničenje sada određeno na 80 mg/km za dizel motore.