Najavljeni najveći turistički događaji u regionu jugoistočne Evrope – 4 sajamske manifestacije u 4 sajamska dana. Od 21. do 24. februara u 8 hala Beogradskog sajma

20 Feb 2019

U restoranu „Kalemegdanska terasa“ održana je konferencija za medije na kojoj su najavljeni najveći turistički događaji u regionu jugoistočne Evrope: 41. Međunarodni sajam turizma u Beogradu, 10. Međunarodni sajam vina BEOWINE, 15. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme HORECA – OPREMA ib2b, 15. Sajam suvenira „Vidi Srbiju“.

Na konferenciji su govorili : državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije Miroslav Knežević, ambasador Bugarske Radko Vlajkov, direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović, direktor Turističke organizacije Beograda Miodrag Popović i zamenica generalne direktorke Beogradskog sajma Gorica Škipina.

Državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Miroslav Knežević naglasio je da je turizam grana koja se u Srbiji razvija beležeći dvocifrene stope rasta kako u dolascima tako i u noćenjima, a dobri rezultati nalažu odgovornost da bi se tako i nastavilo. U vreme Sajma turizma u Srbiji će boraviti i bugarska ministarka turizma Nikolina Angelkova koja će sa potpredsednikom Vlade Srbije i ministrom turizma Rasimom Ljajićem, potpisati sporazume o saradnji.

Bugarsku, koja je zemlja partner ovogodišnjeg sajma, za godinu dana poseti 9,3 miliona turista, a od toga je 421 hiljada srpskih turista, dok u Srbiju stigne 471 hiljada bugarskih turista, rekao je ambasador Bugarske Radko Vlajkov, naglasivši da se radi o zemljama koje imaju mnogo sličnosti i da postoji potencijal za dalji razvoj saradnje.

This image has an empty alt attribute; its file name is MG_4707-1024x683.jpg

Kao novinu na Sajmu turizma, zamenica generalne direktorke Beogradskog sajma Gorica Škripina,, najavila je B2B portal razvijen u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, gde se zainteresovani unapred mogu upoznati sa izlagačima i stupiti sa njima u poslovnu komunikaciju, kao i poseban deo sajamskog prostora u kome će biti predstaviti omladinski turizam. Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović najavila je iznenađenja na prostoru u hali 4 gde će TOS izlagati, kao što su multimedijalna soba, kviz sa vrednim nagradama i kreativne radionice.

Iznenađenja “od prvog dana do poslednjeg časa” tokom sajma najavio je i direktor Turističke organizacije Beograda Miodrag Popović. Na Sajmu vina predstaviće se 181 izlagač iz 10 država – po prvi put iz Turske i Austrije, dok će na Sajmu hotelijerske i ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA učestvovati 71 kompanija iz oblasti proizvodnje i distribucije najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela. Svečano otvaranje manifestacije je u četvrtak, 21. februara  u 11 časova na Galeriji hale 4 Beogradskog sajma.