MOL otvorio Fresh Corner na servisnoj stanici Horgoš 2

Kompanija MOL razvila je novu maloprodajnu strategiju u okviru koje je otvorila prvi MOL Fresh Corner u Republici Srbiji, na servisnoj stanici Horgoš 2,auto-put E-75. Renovirana servisna stanica Horgoš 2, koja je uz prisustvo brojnih zvanica, poslovnih partnera i prijatelja MOL Grupe u Srbiji, svečano otvorena danas, prva je od  ukupno 4  servisne stanice koje će MOL obnoviti u Republici Srbiji.AS1_3146

 MOL Fresh Corner na servisnoj stanici Horgoš 2 pruža potrošačima još veći, raznovrsniji i kvalitetniji asortiman proizvoda kao i vrhunsku ponudu hrane i pića, kafa, sendviča, ukusnih pekarskih proizvoda i druge prehrambene proizvode. U potpuno novom, moderno dizajniranom i prijatnom ambijentu dostupnom samo na MOL servisnim stanicama, posetiocima je omogućeno udobno šoping iskustvo, u potpunosti prilagođeno njihovim svakodnevnim trgovačkim potrebama.

“Prateći tržišne trendove i potrebe naših kupaca, razvili smo novu maloprodajnu strategiju u okviru koje, danas, sa velikim zadovoljstvom otvaramo prvi  MOL Fresh Corner na servisnoj stanici Horgoš 2. Namera nam je da našim kupcima ponudimo prošireni asortiman  proizvoda i usluga na našim servisnim stanicama i time im omogućimo prijatno i ugodno šoping iskustvo. Takođe, naš strateški cilj je da MOL postane prvi izbor kupaca, u maloprodaji goriva ali i pri kupovini drugih, svakodnevno potrebnih namirnica “- rekao je Lars Hoglund, viši potpredsednik MOL Grupe za maloprodaju (Lars Höglund, Senior Vice President of MOL Group Retail).AS1_3086

U okviru novog prodajnog koncepta, MOL će u Republici Srbiji obnoviti ukupno 4 servisne stanice. MOL Grupa planira da obnovi značajan deo svoje međunarodne prodajne mreže na osnovu zadovoljstva kupaca i pozitivne povratne informacije. Osim toga, MOL planira dalje akvizicije u povećanju svog udela na tržištu maloprodaje u centralnoj Evropi, u okviru ponude svojih rafinerija.