LEXUS SLAVI 30. GODIŠNJICU NA CHANTILLY ARTS & ELEGANCE RICHARD MILLE 2019.

Lexus će proslaviti 30. godišnjicu od svog osnivanja kao luksuznog brenda posebnim prezentacijama na Chantilly Arts & Elegance Richard Mille, jednom od evropskih najluksuznijih proslava automobila, umetnosti i životnog stila, 30. juna. Aktivnosti će uključivati finale takmičenja Lexus Art Car, prezentaciju studije novog LC koncepta kabrioleta s otvorenim krovom i evropsku premijeru novog RX SUV.

Lexus je zvanični partner petog izdanja ovog događaja, koji se održava u formalnim prostorijama istorijskog Château de Chantilly u Francuskoj, 50 km severno od Pariza. Međunarodno je priznat kao istorijska i elegantna izložba za najfinije klasične, moderne i konceptne automobile, s takmičenjima za najbolje izložene automobile, paradom „Najlepših automobila na svetu”, aukcijom i drugim aktivnostima i događajima za proslavu „art de vivre à la Française” – suštine francuskog načina života. Kao događaj posvećen luksuzu, stilu i umetnosti izrade, savršeno je okruženje za proslave godišnjice kompanije Lexus.

Hiljade posetilaca Chantilly će i sami odlučivati o pobedniku takmičenja Lexus UX Art Car. Četiri jedinstvena primerka novog kompaktnog krosovera biće izložena, pri čemu svaki od njih služi kao trodimenzionalno platno da bi umetnici istraživali ideje i emocije koje automobil i njegov dizajn izazivaju, iznutra i spolja. Takmičenje je dodatni primer toga kako je Lexus pored automobila postao i luksuzni brend koji istražuje nove oblasti životnog stila, dizajna i kreativnosti.

Umetnici čiji su radova odabrani za finale su Ana Soler Baena i Antoñito i Manolín iz Španije; kolektivni Leitmotiv iz Francuske; i René Turrek iz Nemačke.

Rad Ane Soler Baena uključuje velike instalacije koje ispunjavaju izložbeni prostor: oblaci od lopti, lanci molekula, lebdeći objekti i leteća oprema, radovi u kojima posmatrač postaje protagonista.

Antoñito i Manolín – Trini Salamanca i Pablo Párraga – su samouki umetnici koji kreiraju eksperimentalni nameštaj koristeći totemske, geometrijske oblike prividne jednostavnosti. Njihova sedišta, garderoberi i skulpture odaju prefinjenu brutalnost, dok potvrđuju zemlju u njihovom izboru boja i materijala.

Leitmotiv je kolektiv tri francuska umetnika: Keim, Wozdat i Ygrek. Leitmotiv će raditi na lokaciji u Chantilly kako bi transformisao UX u instalaciju skulpturne umetnosti. Svaki umetnik će koristiti deo automobila da izrazi svoje lične veštine i tumačenje.

U delu The Way of the Samurai, René Turrek, nemački umetnik, dizajner i pionir koji je razvio nove slikarske tehnike, fine obrade i specijalnih efekata, upotrebom neon boja kreira specijalne efekte koji se menjaju kada se automobil gleda na dnevnom svetlu ili pod ultraljubičastom svetlošću.