Kompanija Marbo Product nabavlja 111 vozila iz portfolia kompanije Fiat Automobili Srbija

28 Nov 2014

Beograd, 03. septembar 2013 – Svečanim uručivanjem prvih ključeva i primopredajom Fiatovih automobila, počela je isporuka prvih od 111 vozila koja će, kompaniji Marbo Productu, članici čuvene PepsiCo grupe, kako je planirano, u narednom periodu isporučiti kompanija Fiat Automobili Srbija. Preuzimanjem ovog značajnog kontigenta vozila koja čine modeli Fiat 500L, i Fiat Punto Classic,  Marbo Product  će značajno osnažiti svoje službe prodaje za  fabrike koje ima i u Srbiji i Bosni i Hercegovini.

Ovaj posao ujedno predstavlja početak saradnje između dve velike kompanije – Fiat Automobili Srbija i Marbo – PepsiCo, koji je primopredajom prvih vozila svečano obeležen u restoranuKošuta“, u Beogradu.

Gerry-Clarke-Fiat-Automobili-Srbija-i-Milos-Tripic-Marbo-Product

Raduje me činjenica da Fiat Automobili Srbija ima sve veći broj partnera sa kojima upostavlja saradnju koja se ogleda kroz kvalitet i poverenje. Nama je zadovoljstvo da kvalitetom svojih vozila, Marbu, kao i svim našim partnerima pružamo podršku u obavljanju poslova.  Kompletne usluge servisiranja i održavanja vozila, FAS će  Marbu isporučivati na osnovu Ugovora o operativnom lizingu koji je Marbo Product potpisao sa našim zajedničkim partnerom lizing kompanijom ALD Automotive, rekao je Gerry Clarke, komercijalni direktor, kompanije FIAT Automobili Srbija.

Ističući da već podatak o 111 vozila govori o snazi Marba, ali i poverenju koji ima u vozila FAS-a, menadžer prodaje za DTS tržišta Zapadnog Balkana Marbo – PepsiCo, Miloš Tripić je rekaoZa Marbo, kao veliku kompaniju koja fabrike ima u Srbiji i Bosni i Hercegovini, a širokim asortimanom proizvoda pokriva čitav region, važna karika poslovanja je prodaja, koja  je nezamisliv bez dobrih automobila.“

Primopredaja-automobila-FIAT

Ostvarivanjem saradnje sa kompanijom Marbo, članicomPepsiCo, kompanija Fiat Automobili Srbija još jednom je potvrdila poverenje svojih partnera, koje je stekla zahvaljujući ulaganju u proizvodnju, kao i modelima koji su prilagođeni potrebama savremenog poslovnog čoveka.

ključne reči: , ,