JAGUAR F-PACE TESTIRAN U EKSTREMNIM USLOVIMA

Od paklenih vrućina i peska Dubaija do snega i leda severne Švedske, novi F-PACE je testiran do krajnjih granica izdržljivosti na nekim od najnepristupačnijih prirodnih okruženja na Zemlji. Jaguarov višenamenski krosover prikazao je čitav niz mogućnosti bez premca, praktičnost i atraktivan dizajn. Kako bi se uverili da svaki ugrađeni sistem funkcioniše besprekorno čak i pod najekstremnijim uslovima, novi F-PACE podvrgnut je najzahtevnijem test-programu koji je kompanija Jaguar ikada sprovela.Jaguar_F_Pace1

Na test-poligonu Jaguara i Land Rovera u Arjeplogu, na severu Švedske, prosečna zimska temperatura retko prelazi -15 stepeni Celzijusa, a često dostiže -40.

Na stazi specijalno izgrađenog poligona dugoj 60 km postoje deonice sa uzbrdicama, nagibima, pravcima sa podeljenim podlogama za testiranje različitog prijanjanja i posebne off-road staze idealne za podešavanje sistema pogona na svim točkovima, kontrole dinamičke stabilnosti (Dynamic Stability Control) i tehnologija kao što je „jaguarov“ revolucionarni sistem kontrole proklizavanja na svim podlogama (AllSurface Progres Control).Jaguar_F-Pace3

Testovi izvedeni ovde garantuju da F-PACE pruža osećaj upravljivosti i okretnosti koja je karakterstična za „jaguarov“ DNK bez obzira da li se vozi po asfaltu, snegu ili ledu.

U Dubajiu temperatura vazduha može stići i do 50 stepeni celzijusa u hladu, a u automobilu izloženom direktnom suncu, vazduh u kabini dostiže i do 70 stepeni pa je okruženje idealno da pokaže kako svi sistemi, od kontrole klime do ekrana osetljivog na dodir koji pripada tzv.“infotejment“ panelu funkcionišu perfektno, bez obzira na ekstremnu toplotu i vlažnost.

Dok su test-inženjeri mogli da se opuste u rashlađeom prostoru, ovaj test je postavio rashladni sistem pred težak zadatak da izbalansira visoke ambijentalne temperature sa veoma niskim protokom vazduha.

Sky were showing off their new car, a full body wrap made the jaguar F-Pace stand out from the rest of the black jags the team have.

Jaguar F-PACE je takođe vožen i preko makadamskih planinskih prevoja. To je bio prvi put da je „jaguarov“ test program obuhvatao ovakvo zahtevno okruženje jer su želeli da se uvere u detalje pomoću kojih će moći da uporede vozne karakteristike prvog „jaguarovog“ krosovera sa konkurencijom u ovom segmentu.