Fiat 500X, u fokusu nove ekskluzivne predstave Dajnama

London je upriličio jedan izuzetan događaj tokom kojeg su  u centru pažnje bili Fiat 500X i Dajnamo, poznati mađioničar sa kojim se brend Fiat udružio tokom perioda koja je prethodila lansiranju ovog novog krosovera. Za ovu uzbudljivu predstavu odabrana je upečatljiva lokacija: multifunkcionalna arena Koper boks u Olimpijskom parku kraljice Elizabete, istočno od britanske prestonice.500 X with Dynamo in London - #ThePowerOfX - Show

Time se učvršćuje partnerstvo između ovog engleskog mađioničara i novog modela brenda Fiat, koje je započeto stvaranjem prvog magičnog iskustva u virtuelnoj stvarnosti. Visokokvalitetni spot snimljen u studiju Frejmstor predstavljen je posetiocima evropske turneje „Moć faktora X“ koji su pomoću posebne opreme mogli da iskuse neverovatno interaktivno putovanje sa Dajnamom i modelom 500X. Predstava u Londonu obeležila je početak nove faze za mađioničara čiju veoma uspešnu TV emisiju „Nemogući mađioničar“ je videlo preko 250 miliona gledalaca u 180 zemalja  od 2011. do 2014. godine.

Poslednja stanica evropske turneje „Moć faktora X“ u Londonu je bila upravo u areni Koper boks koja je opremljena posebno prilagođenim dizajnom inspirisanim konceptom „X“ kao izraz novog modela brenda Fiat, uz dosad neviđen spoj magije i tehnologije. Zapravo, bez oslanjanja na pomoć posebne scenografije, engleski mađioničar je izašao  na praznu pozornicu kako bi oživeo predstavu za koju se pripremao tri godine. Došao je pravi momenat za to, i zajedno sa novim 500X, Dajnamo je iznenadio 1.000 gostiju pozvanih da prisustvuju ovom izuzetnom ekskluzivnom događaju. I sve to u znaku „X“, drevnog magijskog simbola koji ujedinjuje Dajnamovu umetnost i novi Fiat-ov krosover.500 X with Dynamo in London - #ThePowerOfX - Show

„X“ predstavlja promenu i transformaciju, ali istovremeno i ravnotežu ili raskršće između dve krajnosti, baš kao što i novi Fiat izražava „transverzalnost“ proizvoda koji je idealno pozicioniran na preseku različitih automobilskih segmenata, u kojima ima i mladih i iskusnih vozača, ljubitelja lepote i izraženog karaktera, kojima je zajednička želja da uživaju u ispunjujućem iskustvu vožnje i izraze svoju ličnost kroz karakterističan stil. Danas, za sve njih postoji jasan i iscrpan odgovor: Fiat 500X.

Ovo uzbudljivo veče u Londonu završilo se ekskluzivnom žurkom uz muzički nastup benda Gorgon siti, koji se sastoji od dva di-džeja iz Londona, Mata i Kaja, koji su postali jedna od perjanica evropske klupske scene. Možete  pogledati na www.fiatpress.rs

Ovaj događaj u Londonu označio je kraj turneje „Moć faktora X“, koji je novi 500X odveo na glavne trgove 74 evropska grada i 602 premijere u prodajnim salonima brenda Fiat širom celog kontinenta. Zahvaljujući toj inicijativi, javnost je upoznata sa ovim novim vozilom pre nego što je ono debitovalo u prodajnim salonima, što će se u narednom periodu desiti prvo u Italiji, a zatim postepeno i u ostalim zemljama.