Fiat 500X i Dajnamo (Dynamo), zvezde evropske turneje „Moć faktora X“

09 Dec 2014

Fiat je odabrao poznatog mađioničara Stivena Frejna, poznatijeg po umetničkom imenu Dajnamo (Dynamo), da nastupa zajedno sa modelom 500X u fazi pre njegovog lansiranja na tržište. Ovaj umetnik i novi krosover pojaviće se u neverovatnom 3D spotu koji će biti dostupan pomoću posebnog uređaja „Oculus Rift“ posetiocima 676 događaja koji će se održati širom Evrope pre nego što se 500X pojavi u salonima sledećeg februara. Ovaj film u trajanju of 120 sekundi napravio je studio Framestore, dvostruki dobitnik Oskara specijalizovan za specijalne efekte. Više informacija o kampanji „Moć faktora X“ dostupno je na posebnoj stranici: 500x.fiat500.com

Urban_3_4_front_fondo-1024x594-fiat-500x

Kako bi obeležio fazu pre lansiranja modela Fiat 500X, Fiat najavljuje saradnju sa svetski poznatim mađioničarem Stivenom Frejnom, poznatijim kao Dajnamo, koji vlada međunarodnom scenom magije od 2011. godine sa svojom serijom „Magician Impossible“. Sada kada je „Magician Impossible“ došao do svoga kraja, ovo partnerstvo  sa  kompanijom FIAT je Dajnamov prvi korak u sledećoj fazi njegovog veoma uzbudljivog putovanja.

Dajnamova TV emisija, se emitovala u preko 180 zemalja i imala je preko 250 miliona gledalaca  koji su mogli da vide njegov hod po reci Temzi, predviđanje ishoda Svetskog šampiona u fudbalu i levitiranje iznad najviše evropske zgrade . On je najpraćeniji svetski mađioničar na socijalnim mrežama i ima preko 4,9 miliona Facebook obožavatelja i 2,3 miliona pratilaca na Twitter mreži.

Britanski umetnik će „praviti društvo“ novom Fiat-ovom krosoveru na njegovoj uzbudljivoj evropskoj turneji „Moć faktora X“ (The Power of X). Počev od kraja novembra meseca, #thepowerofX experience će pratiti 500X po glavnim trgovima u 74 evropska grada kao i na 602 ekskluzivne premijere koje će se održavati u ovlašćenim dilerstvima FIAT grupacije širom Evrope.  Tokom ovih akcija, šira javnost imaće priliku da se bliže upozna sa modelom 500X, pre njegovog pojavljivanja u prodajnim salonima, koje je zakazano za februar mesec.

500X0513EUrban-1024x448-fiat-500x

Gosti će imati priliku da učestvuju u nesvakidašnjem iskustvu koji će im omogućiti specijalne Virtual Reality slušalice. Korišćenjem tih slušalica, gosti turneje „ The Power of X“ će biti u mogućnosti da vide Dajnamovo izvođenje , koji će se pojaviti, zajedno sa Fiat 500X u neobičnom interaktivnom putovanju kreiranom od strane Framestore studija, dvostrukog dobitnika Ostakara , specijalizovanih za specijalne efekt. Fiat, Dajnamo i Framestore su stvorili po prvi put  magično iskustvo s virtualnom realnošću.

I sve to u ime znaka „X“, drevnog magijskog simbola koji spaja Dajnamovu umetnost i novi model brenda Fiat. „X“ označava promenu i transformaciju, ali i ravnotežu i raskršće između dve krajnosti, baš kao što je slučaj sa novim Fiat-ovim krosoverom, gde ovaj simbol odražava „transverzalnost“ proizvoda koji je idealno smešten na preseku više automobilskih segmenata.

Koncept „X“ ogledaće se i u scenskoj postavci svake bine na ovoj turneji, kao i na kulisama postavljenim u prodajnim salonima tokom kampanje #thepowerofX. U oba slučaja, učesnici će se otisnuti na dvostruko putovanje – pravo i virtuelno – na kom će otkriti ovaj novi model. Ne samo da će moći da dodirnu automobil svojim rukama, da uživaju u njegovim zavodjivim linijama i kvalitetnim materijalima, kao i da izađu na put sa profesionalnim vozačem, već će moći i da učestvuju u imerzivnom iskustvu zahvaljujući uređaju Virtual Reality, koji se stavlja na oči i reprodukuje okuženja iz svakodnevnog života u 3D formatu.

Urban_3_4_post_fondo-1024x597-fiat-500x

To je prvi put da je napravljen video sadržaj tako visokog kvaliteta – prema Frejmstoru najbolji proizvod virtuelne stvarnosti koji je ikada napravljen da bi se u 2 minuta prenela sadržajna priča koja ostavlja jak vizuelni utisak. Samo uzmite u obzir to da su za ovaj projekat bile potrebne 184 godine mereno satima rada računara (završen je na vreme zahvaljujući moćnom superkompjuteru studija Framestore). Pošto je spot morao da bude jedno izuzetno iskustvo u 360 stepeni, video dolazi u 4x HD rezoluciji (4096×2048 piksela) i 60 frejmova po sekundi, što je 2,4 puta više frejmova nego kod standardnih 3D videa. A tu je i stereo zvuk, što opet udvostručava iskustvo.

Posetioci će kod svoje kuće moći ponovo da dožive ovo neverovatno virtuelno iskustvo koristeći posebne „kartonske“ komplete koje će besplatno dobiti u salonima i na gradskim trgovima. Taj originalni uređaj sastoji se od pažljivo oblikovanog kartona sa parom sočiva koji pomoću namenske aplikacije za pametne telefone postaje svojevrsni komplet za virtuelnu stvarnost.