Svaka staza za testiranje guma se sada može voziti bez vozača Automatizacija omogućava poboljšanje procesa testiranja i jasnije rezultate.

This image has an empty alt attribute; its file name is Reifentests-mit-selbstfahrendem-Testfahrzeug-05-655x368.jpg


Testovi pneumatika bez vozača zasnovani su na prototipu Continentalovog “automatizovanog šofera”. Prvi automobil bez vozača za testiranje guma na širokom spektru voznih površina predstavila je kompanija Continental na stazi u Teksasu, sa ciljem da testovi na putničkim automobilima i lakim kamionima budu još efikasniji i pouzdaniji. Novo vozilo bazirano na Continentalovom “automatizovanom šoferu” razvijenim za autoputeve, kontroliše satelitski sistem navigacije. Opremljen kamerom i senzorima sa radarom, automobil će momentalno moći da reaguje na ljude, životinje ili neke druge neočekivane objekte na putu, čak i bez vozača. Ovim revolucionarnim tehnologijama, razvojni tim iz Uvalde doprinosi da Vision Zero strategija za vožnju bez saobraćajnih nesreća postane stvarnost.

This image has an empty alt attribute; its file name is Uvalde_Tiretest_02-Driverless-Fahrerlos-655x368.jpg

“U kritičnim situacijama, nivo tehnologije gume je odlučujući faktor da li će se vozilo zaustaviti na vreme”, objašnjava Nikolaj Setzer, član izvršnog odbora kompanije Continental. “Sa gumama, koje su testirane automatskim vozilom, postižemo veoma ubedljive rezultate”. Jedan od izazova u proizvodnji guma je da se testovi kvaliteta vrše dok su gume u upotrebi. Tako razvijen novi model gume mora biti testiran u stvarnim životnim uslovima, pokazujući, na primer, koliko su mu dobre performanse na šljunkovitom putu. Vožnja test automobila predstavlja ozbiljan zadatak za vozače, jer čak i najmanje odstupanje od test staze može dovesti do velikog uticaja na kvalitet i poređenje rezultata ispitivanja.

This image has an empty alt attribute; its file name is Uvalde_Tiretest_06-Driverless-Fahrerlos-655x368.jpg

Pored toga što će značajno poboljšati komparativne rezultate, testiranje guma automatskim vozilom će smanjiti radove na održavanju staze za testiranje. S obzirom na to da se vozilo šalje na rutu koja svaki put varira za samo nekoliko centimetara, staza za testiranje je podvrgnuta znatno manjem habanju i samim tim zahteva manje održavanja.