Alfa Romeo Giulietta i MiTo modeli za 2014. godinu: Strast je ponovo rasplamsana

02 Dec 2014

Novi Giulietta model za 2014. i MiTo model za 2014. godinu izražavaju prave vrednosti brenda u svojim segmentima: italijanski stil, performanse i tehnička  izvrsnost pružajui maksimalno zadovoljstvo pri vožnji i potpunu bezbednost . Automobili Alfa Romeo uvek su bili posvećeni onima koji očekuju odgovor više, koji prevazilazi koncept „korisnog prevoznog sredstva” i postaje odgovor pravog „uzbuđenja”.

Kod brenda Alfa Romeo sve se  svodi na jednu reč: strast. To je kreativna sila koja vodi  rad dizajnera i inženjera svakog dana, tokom više od jednog veka. Ista ta strast rasplamsava mnoge obožavaoce širom sveta, od Južne Afrike i Japana do Šri Lanke i Argentine. Postoji više od 350 Alfa Romeo klubova i više od milion obožavalaca registrovanih na zvaničnim stranama brenda Alfa Romeo na Fejsbuku. I to nije sve. Ako na Guglu pretražite Alfa Romeo, dobićete preko 64 miliona slika.

Ove brojke potvrđuju iskrenu i zajedničku strast koja dolazi iz izvanrednog tehnološkog i ljudskog nasleđa, nasleđa koje je doprinelo ispisivanju nekih od najznačajnijih stranica u automobilskoj istoriji i koje se iznova tumače pri svakom sledećem dizajniranju novog modela. Novi Giulietta model za 2014. godinu i MiTo MY 2014 sigurno ne predstavljaju izuzetke. Ova dva automobila su ostavila traga u svojim segmentima savršenom alhemijom osnovnog stila, kompaktnih i moćnih motora, pravog odnosa snage i težine i tehnoloških svojstava brenda Alfa Romeo posvećenih uživanju u vožnji.

Model Giulietta doveo je Alfa Romeo u vođstvo u važnom segmentu u Evropi, dokazujući svima da„moćno” može biti i „efikasno”, da „elegantno” može biti i „udobno” i da „kompaktno” može biti i „zabavno”. Zato je Giulietta do sada dobila čak 22 nagrade i postigla ukupno 224.000 prodaja od lansiranja ( sredinom 2010. godine)- do danas. Model je bio na spisku „top deset” najprodavanijih automobila u Italiji tokom 2012. godine.

131021_AR_giulietta_my14_01-1024x682

Model MiTo je javnost dočekala s entuzijazmom, naročito nova generacija Alfista, mladih kupaca, koji su time mogli da ispune san: da kupe sportski i bezbedan automobil prepoznatljivog stila i tehnološkog sadržaja koji je dostupan po pristupačnoj ceni. Istovremeno, fokus na potrošnji goriva i emisijama, uz dinamičke kvalitete i kompaktnu veličinu, učinili su model MiTo atraktivnim predlogom i za stariju klijentelu u automobilskom scenariju koji izgleda da nagrađuje trend smanjenja.

Nova tumačenja modela Giulietta i MiTo potvrđuju „Alfa Romeo strast” koju je Oracio Sata Puliga (Orazio Satta Puliga) () (1910.-1974.), jedan od najvećih dizajnera ovog brenda objasnio na sledeći način: „Alfa Romeo je više od obične fabrike automobila. Njegovi automobili su više od automobila napravljenih na konvencionalan način. Entuzijazam u vezi s prevoznim sredstvom je vrsta bolesti. To je način života, veoma poseban način poimanja motornog vozila. Nešto što se odupire definiciji. Njeni elementi su poput onih iracionalnih crta ljudskog duha koje ne mogu biti objašnjene u logičkom smislu.”