Mercedes-Benz CLA, Edition Orange Art, AMG Line, kosmosschwarz // Mercedes-Benz CLA, Edition Orange Art, AMG Line, cosmos black

Novi “Mercedes-Benz CLA” ne samo da je vozilo koje pobuđuje najviše emocija u svojoj klasi, ono je takođe izuzetno inteligentno: počev od “MBUX Interior Assist” sistema, koji prepoznaje operativne zahteve vozača date kroz gestove i u isto vreme oprema unutrašnjost vozila inteligentnim sistemom upravljanja preko proširene realnosti za navigaciju i razumevanje indirektnih glasovnih komandi , novi CLA nudi niz veoma pametnih rešenja. Ovako u svom saopšrtenju. Nemački gigant najavljuje priču o svom novom adutu, vozilu koje će nastaviti utabanim stazama koje uvek vode ka vrhu!

Ispričati priču o novom “mercedesu CLA” nije ni malo jednostavno jer se radi o čudu savremene automobilske industrije, vozilu krcatom tehnologijom, rešenjima koja su budućnost izjednačila sa sadašnošću. Sam dizajn je nastavak uspeha prethodnog modela. Dizajn vozila naglašava kupe karakter svojom izduženom formom i elementima dizajna kao što su poklopac motora sa grebenima ili kao što je nosač zadnje registracione tablice koji je spušten niže.  Zahvaljujući “MBUX” sistemu, “Mercedes” je doveo do izuzetnog napretka u načinu na koji se upravlja i komunicira sa vozilom, počev od uvođenja na tržište “A-klase”. 

– Naš cilj je da dovedemo do pokretanja sledećeg ciklusa razvoja kroz uvođenje novog pomoćnog sistema koji prepoznaje gestove vozača čime je omogućeno maksimalno prirodno upravljanje – kaže Ola Klenius, član upravnog odbora “Daimler AG”, odgovoran za odeljenje istraživanja i razvoja grupacije i Razvoj Mercedes-Benz putničkih vozila – Ovo nije samo još jedna nova funkcija kojom CLA pokazuje inteligenciju automobila. Nova generacija kompaktnih vozila je ostvarila ključ doprinos podmlađivanju i promeni imidža “Mercedes-Benz” brenda. U unutrašnjosti, svi elementi su usaglašeni sa primarnim dizajn temama “visoko-tehnološki” i “mladalački avangardno” – bilo da je u pitanju upravljački, modul ručice za otvaranje vrata, centralna konzola ili sedišta. Kao i kod A-Klase, jedinstvena unutrašnja arhitektura se posebno ogleda u obliku posebno avangardnog dizajna komandne table : Dizajneri su u potpunosti odbacili gornji štitnik iznad komandne table. Kao rezultat, telo komandne table oblika krila aviona se prostire od jednih prednjih vrata do drugih vrata bez vidljivog prekida. Široki ekran za prikaz podataka je potpuno “slobodno stojećeg” dizajna. 

Donji deo je vizuelno odvojen od glavnog dela tela komande table “usekom” i izgleda kao da pluta ispred komandne table. Ambijentalno osvetljenje dodatno naglašava ovaj efekat. Otvori za ventilaciju su izrađeni u sportskom izgledu turbine i predstavljaju još jedna izuzetan detalj. Na prezentaciji tokom sajma u Las Vegasu, izložen je model “CLA 250” sa najsnažnijim etvorocilindričnim benzinskim motorom (225 KS, 350 nm) sa 7G-DCT menjačkim prenosnikom sa dve spojnice. Do momenta uvođenja na tržište biće dostupan širok izbor dizel i benzinskih motora sa manuelnim ili menjačem sa dve spojnice (DCT) kao i sa 4MATIC pogonom na sve točkove.