#БИРАМ ЖИВОТ на фестивалу љубави у Врњачкој Бањи

Београд, 6. август 2015. године – Данас почиње девети по реду  Lovefest који ће се одржавати од 6. до 8. августа у срцу Србије у Врњачкој Бањи. Процена организатора је да ће у наредних неколико дана Врњачку Бању посетити више од 60.000 младих из целог света. Фестивал је и ове године, поред сјајне забаве, понудио још много других, едукативних и друштвено одговорних садржаја.DSC_0108

У оквиру Безбедне зоне фестивала, Агенција за безбедност саобраћаја промовисаће своју интерактивну кампању #Бирам живот коју заједнички организује уз подршку Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре. Безбедна зона фестивала ће на креативан начин позитивно утицати на понашање младих посетилаца у саобраћају. Такође, путем наших расположивих канала комуникације промовисаћемо ову акцију код свих љубитеља фестивала, и тако апеловати на њих да обрате додатну пажњу кад је у питању безбедно понашање у саобраћају.

Посетиоци штанда #БИРАМ ЖИВОТ у оквиру Безбедне зоне фестивала, имаће прилику да разговарају са промотерима кампање о значају везивања појаса, опасностима које доноси брза вожња и вожња под дејством алкохола, али и о позитивним и негативним искуствима која су посетиоци зоне имали у вези са саобраћајем.

Сва три дана трајања фестивала, посетиоци ће имати прилику да испробају симулаторе “коса раван”, који приказује ефекат употребе сигурносног појаса, кроз симулацију чеоног судара, као и симулатор превртања возила “Ражањ”. Поред тога, присутни ће имати прилику да испробају ефекте „пијаних наочара“ које на аутентичан начин приказују негативно дејство алкохола. Ови симулатори ће бити доступни свим посетиоцима током трајања фестивала, сваког дана од 16 до 20 часова на Градском тргу.Republicka Agencija za bezbednost saobracaja

У петак 7.августа, у оквиру кампање Бирам живот , Агенција за безбедност саобраћаја ће у сарадњи са Канцеларијом за младе Врњачке Бање, организовати трибину посвећену подизању свести младих о значају безбедности у саобраћају.

Агенција за безбедност саобраћаја већ другу годину за редом спроводи активности које имају за циљ смањење страдања младих у саобраћају. Ова кампања се, поред медија, реализује и на интернету, друштвеним мрежама, радионицама, трибинама и радом на терену.